Molimo pričekajte...
Cjelovita kvalifikacija na razini 4.2
Ukupno radno opterećenje za stjecanje kvalifikacije je 60 CSVET bodova, od kojih je najmanje 30 CSVET bodova na razini 6 ili višoj razini ishoda učenja.
1.
Osnovni pojmovi u turizmu, tip: obvezni
Sektor
Turizam i ugostiteljstvo
Datum evidencije u Registar HKO
20.12.2022
Predlagatelj
SREDNJA ŠKOLA ZABOK
Datum do kada vrijedi
-
Ishodi učenja
objasniti osnovne pojmove u turizmu
opisati specifičnosti turističkog tržišta
razlikovati vrste i oblike turizma
procijeniti mjesto i ulogu turizma u nacionalnom gospodarstvu
|
2.
Vrste događanja, tip: obvezni
Sektor
Turizam i ugostiteljstvo
Datum evidencije u Registar HKO
20.12.2022
Predlagatelj
SREDNJA ŠKOLA ZABOK
Datum do kada vrijedi
-
Ishodi učenja
razlikovati vrste događanja
opisati specifičnosti pojedine vrste događanja
navesti pozitivne i negativne učinke koji proizlaze iz organizacije događanja
odrediti ciljnu skupinu sukladno vrsti događanja
|
3.
Primjena informacijsko-komunikacijske tehnologije u turizmu, tip: obvezni
Sektor
Turizam i ugostiteljstvo
Datum evidencije u Registar HKO
20.12.2022
Predlagatelj
SREDNJA ŠKOLA ZABOK
Datum do kada vrijedi
-
Ishodi učenja
Razlikovati suvremene informacijsko-komunikacijske tehnologije
Analizirati turističko tržište koristeći se društvenim mrežama
Istražiti trendove u turizmu koristeći napredna svojstva tražilica
Pohranjivati datoteke u odgovarajućem formatu
Komunicirati u digitalnom okruženju.
|
4.
Poslovna komunikacija u turizmu, tip: obvezni
Sektor
Turizam i ugostiteljstvo
Datum evidencije u Registar HKO
20.12.2022
Predlagatelj
SREDNJA ŠKOLA ZABOK
Datum do kada vrijedi
-
Ishodi učenja
Analizirati oblike i modele komuniciranja, s posebnim naglaskom na komuniciranje u poslovnom svijetu
Odabrati odgovarajući komunikacijski alat u skladu sa sugovornikom
Pravilno interpretirati neverbalnu komunikaciju sugovornika
Primijeniti metode i principe poslovnog pregovaranja
Objasniti načine rješavanja pritužbi gostiju na pozitivan način.
Objasniti pojam komunikacije i komunikacijskog procesa
|
5.
Planiranje i organizacija događanja, tip: obvezni
Sektor
Turizam i ugostiteljstvo
Datum evidencije u Registar HKO
20.12.2022
Predlagatelj
SREDNJA ŠKOLA ZABOK
Datum do kada vrijedi
-
Ishodi učenja
odrediti mjesto, vrijeme, temu i lokaciju događanja
planirati potencijalne rizike i mjere sigurnosti
definirati aktivnosti prije događaja, tijekom događanja i nakon događanja
izraditi program događanja
odrediti dionike događanja
sudjelovati u izradi financijskog plana događanja
izraditi popis potrebne infrastrukture za organizaciju događanja
|
6.
Promocija događanja, tip: obvezni
Sektor
Turizam i ugostiteljstvo
Datum evidencije u Registar HKO
20.12.2022
Predlagatelj
SREDNJA ŠKOLA ZABOK
Datum do kada vrijedi
-
Ishodi učenja
opisati elemente promotivnog miksa
odrediti ciljeve promocije događanja
sudjelovati u izradi plana promotivnih aktivnosti događanja
koristiti online alate u promotivnim aktivnostima
|
7.
Koordinacija aktivnosti i dionika događanja, tip: obvezni
Sektor
Turizam i ugostiteljstvo
Datum evidencije u Registar HKO
20.12.2022
Predlagatelj
SREDNJA ŠKOLA ZABOK
Datum do kada vrijedi
-
Ishodi učenja
predvidjeti očekivani broj sudionika sukladno programu
osigurati prostor i materijalne resurse za održavanje događanja
ishoditi suglasnosti i odobrenja za događanje od nadležnih institucija
koordinirati postavljanje potrebne infrastrukture za provedbu pogađanja
koordinirati sudjelovanje dionika u programu događanja
koordinirati uređenje prostora prema programu
organizirati vraćanje resursa u prvobitno stanje
|
8.
Provedba događanja, tip: obvezni
Sektor
Turizam i ugostiteljstvo
Datum evidencije u Registar HKO
20.12.2022
Predlagatelj
SREDNJA ŠKOLA ZABOK
Datum do kada vrijedi
-
Ishodi učenja
provjeriti raspoloživost svih potrebnih resursa za provedbu događanja
provoditi sve aktivnosti događanja prema programu i hodogramu
nadzirati tijek provedbe zadataka i aktivnosti
upravljati neočekivanim problemima i situacijama
|
9.
Evaluacija i mjerenje učinka događaja, tip: obvezni
Sektor
Turizam i ugostiteljstvo
Datum evidencije u Registar HKO
20.12.2022
Predlagatelj
SREDNJA ŠKOLA ZABOK
Datum do kada vrijedi
-
Ishodi učenja
Navesti metode i instrumente evaluacije događaja
Samostalno izraditi anketni upitnik
Istražiti zadovoljstva dionika u događanju
Navesti metode mjerenja fizičkih i ekonomskih učinaka
Analizirati rezultate istraživanja i mjerenja
Sastaviti evaluacijsko izvješće
|
10.
Zakonska regulativa u turizmu, tip: obvezni
Sektor
Turizam i ugostiteljstvo
Datum evidencije u Registar HKO
20.12.2022
Predlagatelj
SREDNJA ŠKOLA ZABOK
Datum do kada vrijedi
-
Ishodi učenja
analizirati najvažniju zakonsku regulativu iz područja ugostiteljstva i turizma
identificirati provedbene propise koji proizlaze iz zakonske regulative vezene uz organizaciju poslovanja u turističkoj destinaciji
protumačiti načela Globalnog etičkog kodeksa u turizmu
prepoznati osnovne odredbe Opće uredbe o zaštiti podataka (OUZP) u pogledu prikupljanja, obrade i upravljanja osobnim podacima
primijeniti odredbe OUZP u prikupljanju i obradi osobnih podataka na razini izvršitelja i voditelja obrade podataka
|
11.
ISTRAŽIVANJE TURISTIČKOG TRŽIŠTA I NOVI TRENDOVI U TURIZMU, tip: obvezni
Sektor
Turizam i ugostiteljstvo
Datum evidencije u Registar HKO
31.5.2022
Predlagatelj
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Datum do kada vrijedi
-
Ishodi učenja
Argumentirati važnost i ulogu istraživanja trendova i promjena na turističkom tržištu
Provesti istraživanje turističkog tržišta uporabom odgovarajućih metoda i instrumenata istraživanja
Sakupiti podatke o aktualnim turističkim trendovima i razvojnim smjernicama na lokalnoj i globalnoj razini
Analizirati podatke prikupljene provedenim istraživanjem turističkog tržišta
|
12.
POSLOVNI STRANI JEZIK U TURIZMU, tip: obvezni
Sektor
Turizam i ugostiteljstvo
Datum evidencije u Registar HKO
31.5.2022
Predlagatelj
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Datum do kada vrijedi
-
Ishodi učenja
Poštovati jezične norme pisanog i usmenog komuniciranja
Koristiti stručnu terminologiju u usmenoj i pisanoj poslovnoj komunikaciji u praksi
Jezično i sadržajno analizirati stručni tekst na stranom jeziku
Sastaviti stručni tekst na stranom jeziku
Usmeno prezentirati stručni sadržaj na stranom jeziku poslovnim partnerima, kupcima i korisnicima turističkog proizvoda
Diskutirati stručnu temu na stranom jeziku s poslovnim partnerima
|
Preuzmi u formatu: CSV |
1.
Planiranje i organizacija poslovanja u turističkoj destinaciji
Sektor
Turizam i ugostiteljstvo
Datum evidencije u Registar HKO
9.6.2022
Predlagatelj
SREDNJA ŠKOLA ZABOK
Datum do kada vrijedi
-
Kompetencije
Analizirati turističke resurse destinacija
Izraditi vlastiti plan rada u skladu s rokovima i propisima
Sastavljati ponudu za pojedine aktivnosti u turističkoj destinaciji, samostalno ili u timu
Utvrditi jake i slabe strane turističke destinacije radi razvoja turističkog proizvoda, samostalno ili u timu
Prikupljati informacije o raspisanim strukovnim natječajima i fondovima radi pravovremene pripreme i prijave novog turističkog proizvoda
Sudjelovati u popunjavanju dokumentacije za prijavu na raspisane natječaje i fondove vezane uz turistički proizvod
Samostalno izraditi baze podataka vezane uz administrativne poslove
Samostalno izraditi dokumentaciju sukladno propisanoj zakonskoj regulativi, te pravilima i normama u struci
|
2.
Provedba aktivnosti u turističkoj destinaciji
Sektor
Turizam i ugostiteljstvo
Datum evidencije u Registar HKO
9.6.2022
Predlagatelj
SREDNJA ŠKOLA ZABOK
Datum do kada vrijedi
-
Kompetencije
Definirati vrstu događaja, mjesto i vrijeme događaja u dogovoru s naručiteljem
Savjetovati subjekte uključene u program aktivnosti o načinima provedbe aktivnosti u cilju postizanja boljih rezultata
Osigurati resurse za provedbu događaja u turističkoj destinaciji
Odrediti broj sudionika u dogovoru s naručiteljem
Izraditi program aktivnosti, hodogram i protokol događanja s dionicima i s naručiteljem
Napraviti obračun troškova, ispostaviti račun i analizirati uspješnost provedbe
Prikupljati povratne informacije o zadovoljstvu gosta novom ponudom putem anketa
Koristiti informacijsko-komunikacijsku tehnologiju u svim fazama poslovanja
|
3.
Kreiranje, promocija i prodaja proizvoda u turističkoj destinaciji
Sektor
Turizam i ugostiteljstvo
Datum evidencije u Registar HKO
9.6.2022
Predlagatelj
SREDNJA ŠKOLA ZABOK
Datum do kada vrijedi
-
Kompetencije
Kreirati novi turistički proizvod
Prikazati posebne karakteristike turističkog proizvoda i formirati cijene u suradnji s odjelom marketinga i prodaje
Samostalno ili u timu izraditi promociju novog turističkog proizvoda
Provoditi promociju turističke destinacije
Informirati turiste o ponudi turističke destinacije
Prikupljati dnevna, tjedna i mjesečna izvješća, radi obrade podataka o turističkom prometu na području turističkih destinacija
Obraditi prikupljene podatke radi praćenje izvršenja postavljenih ciljeva i zadaća
Ocijeniti ostvarenja programa rada i financijskog plana turističke destinacije
|
4.
Poslovno komuniciranje
Sektor
Turizam i ugostiteljstvo
Datum evidencije u Registar HKO
9.6.2022
Predlagatelj
SREDNJA ŠKOLA ZABOK
Datum do kada vrijedi
-
Kompetencije
Surađivati s pravnim i fizičkim osobama koje su neposredno ili posredno uključene u turistički proizvod
Komunicirati s institucijama i javnim službama za potrebe kreiranja novog turističkog proizvoda
Primjenjivati tehnike usmene i pismene komunikacije na hrvatskom standardnom jeziku i još najmanje dva strana jezika
|
5.
Primjena normi i standarda vezanih uz kvalitetu, zaštitu na radu, zaštite podataka i očuvanja okoliša
Sektor
Turizam i ugostiteljstvo
Datum evidencije u Registar HKO
9.6.2022
Predlagatelj
SREDNJA ŠKOLA ZABOK
Datum do kada vrijedi
-
Kompetencije
Osigurati zaštitu osobnih podataka u skladu sa zakonskim odredbama i internim pravilima organizacije
Nadzirati sve radnje u provedbi aktivnosti turističkog proizvoda
Nadzirati kvalitetu pružanih usluga u turističkoj destinaciji
Provjeriti zadovoljstvo gosta pruženim uslugama u turističkoj destinaciji
Djelovati u skladu s normama društveno odgovornog poslovanja i održivog razvoja
Organizirati turističke akcije u cilju očuvanja turističkog prostora, unapređivanja turističkog okruženja i zaštite okoliša
Poslovati u skladu sa zakonskim propisima zaštite na radu i zaštite okoliša pri izvođenju radnih zadataka
|
Preuzmi u formatu: CSV |
Skup ishoda učenja | Skup kompetencija |
Osnovni pojmovi u turizmu | Planiranje i organizacija poslovanja u turističkoj destinaciji |
Osnovni pojmovi u turizmu | Kreiranje, promocija i prodaja proizvoda u turističkoj destinaciji |
Vrste događanja | Planiranje i organizacija poslovanja u turističkoj destinaciji |
Primjena informacijsko-komunikacijske tehnologije u turizmu | Planiranje i organizacija poslovanja u turističkoj destinaciji |
Primjena informacijsko-komunikacijske tehnologije u turizmu | Poslovno komuniciranje |
Poslovna komunikacija u turizmu | Poslovno komuniciranje |
Planiranje i organizacija događanja | Provedba aktivnosti u turističkoj destinaciji |
Promocija događanja | Kreiranje, promocija i prodaja proizvoda u turističkoj destinaciji |
Koordinacija aktivnosti i dionika događanja | Provedba aktivnosti u turističkoj destinaciji |
Koordinacija aktivnosti i dionika događanja | Poslovno komuniciranje |
Provedba događanja | Provedba aktivnosti u turističkoj destinaciji |
Provedba događanja | Poslovno komuniciranje |
Evaluacija i mjerenje učinka događaja | Kreiranje, promocija i prodaja proizvoda u turističkoj destinaciji |
Evaluacija i mjerenje učinka događaja | Primjena normi i standarda vezanih uz kvalitetu, zaštitu na radu, zaštite podataka i očuvanja okoliša |
Zakonska regulativa u turizmu | Planiranje i organizacija poslovanja u turističkoj destinaciji |
Zakonska regulativa u turizmu | Provedba aktivnosti u turističkoj destinaciji |
Zakonska regulativa u turizmu | Primjena normi i standarda vezanih uz kvalitetu, zaštitu na radu, zaštite podataka i očuvanja okoliša |
ISTRAŽIVANJE TURISTIČKOG TRŽIŠTA I NOVI TRENDOVI U TURIZMU | Planiranje i organizacija poslovanja u turističkoj destinaciji |
POSLOVNI STRANI JEZIK U TURIZMU | Poslovno komuniciranje |
Preuzmi u formatu: CSV |