Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Poslovna komunikacija i bonton na recepciji smještajnog objekta

Sektor
Turizam i ugostiteljstvo
Podsektor
Turizam
Uvjeti rada
-
Kompetencije (11)
1.
Osloviti gosta u skladu s poslovnim bontonom u neposrednoj i posrednoj komunikaciji
2.
Razgovarati s gostom na materinjem i minimalno dva strane jezika
3.
Odgovoriti na usmeni upit gosta koristeći se poslovnom komunikacijom
4.
Odgovoriti na pisani upit gosta koristeći se pisanom poslovnom komunikacijom
5.
Koristiti digitalna rješenja u komunikaciji s gostima
6.
Zaprimiti pohvalu gosta koristeći se vještinom asertivne komunikacije
7.
Reagirati u stresnim i neugodnim situacijama s gostima koristeći vještine asertivne komunikacije
8.
Pronaći traženu informaciju i proslijediti je gostu na njemu prihvatljiv način
9.
Zaprimiti pritužbu gosta i prema njoj postupiti u skladu s postavljenim protokolom
10.
Komunicirati sa suradnicima u skladu s poslovnom komunikacijom i bontonom
11.
Pristupiti potrebi gosta uvažavajući kulturološke i kulturalne različitosti
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
Recepcionar smještajnog objekta / Recepcionarka smještajnog objekta
Predlagatelj
Datum upisa
8.1.2021
Vrijedi do
-
Odluka nadležnog tijela o upisu u Registar