Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Komunikacija s dionicima kupoprodajnog procesa u prodavaonici

Sektor
Ekonomija i trgovina
Podsektor
-
Uvjeti rada
-
Kompetencije (6)
1.
koristiti stručne termine na hrvatskom i jednom stranom jeziku u pisanoj i govornoj komunikaciji s kupcima, dobavljačima, prodajnim timom i nadređenima tijekom obavljanja kupoprodajnog procesa u prodavaonici
2.
primjenjivati pravila poslovnog bontona i etičkog kodeksa poduzeća u komunikaciji s prodajnim timom, nadređenima i kupcima i dobavljačima u prodavaonici
3.
poticati interakciju, poduzetnost i otvorenu komunikaciju kroz rad s prodajnim timom prodavaonice
4.
educirati i nadzirati prodajni tim vezano uz provođenje prodajnog razgovora u prodavaonici
5.
sudjelovati u rješavanju pritužbi i reklamacija kupaca u pisanom i usmenom obliku shodno internim aktima
6.
izvještavati nadređene o tekućem poslovanju i kriznim situacijama u prodavaonici u skladu s internim pravilima u pisanom i usmenom obliku
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
Voditelj trgovinske poslovnice / Voditeljica trgovinske poslovnice
Datum upisa
18.12.2020
Vrijedi do
-
Odluka ministra o upisu u registar