Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Primjena i kontrola informacijsko-komunikacijske tehnologije u prodavaonici

Sektor
Ekonomija i trgovina
Podsektor
-
Uvjeti rada
-
Kompetencije (9)
1.
kreirati vlastite digitalne obrasce potrebne u poslovanju prodavaonice
2.
koristiti poslovne aplikacije za organizaciju vremena u svrhu učinkovitog organiziranja i izvršavanja poslovnih aktivnosti u prodavaonici
3.
koristiti proračunske tablice u svrhu praćenja dinamike i obujma nabave robe za prodavaonicu
4.
koristiti poslovne aplikacije za praćenje stanja robe u prodavaonici i skladištu
5.
koristiti poslovne aplikacije za izradu kalkulacija prodajne cijene proizvoda (artikla) u prodavaonici
6.
upoznati prodajno osoblje sa svim funkcijama POS blagajne
7.
provjeravati ispravnost informacijsko komunikacijske opreme prodavaonice i skladište (računala, laptopa, dlanovnika, ručnih čitača linijskih kodova i sl.)
8.
koristiti tradicionalne i suvremene informacijsko komunikacijske tehnologije u poslovnom komuniciranju s dionicima kupoprodajnog procesa u prodavaonici
9.
koristiti poslovne informacijske sustave za evidentiranje i arhiviranje poslovne dokumentacije prodavaonice
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
Voditelj trgovinske poslovnice / Voditeljica trgovinske poslovnice
Datum upisa
18.12.2020
Vrijedi do
-
Odluka ministra o upisu u registar