Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Organizacija i kontrola vizualnog izlaganja robe i funkcionalnog uređenja prodajnog prostora

Sektor
Ekonomija i trgovina
Podsektor
-
Uvjeti rada
-
Kompetencije (10)
1.
primjenjivati zakonsku regulativu kod postupka označavanja proizvoda u prodavaonici
2.
upravljati postupkom izlaganja robe u prodavaonici rukovodeći se temeljnim načelima merchandisinga
3.
provjeravati ispravnost namještaja prodavaonice za izlaganje robe i blagajnički stol (zidnih polica, „gondola“, „gljiva“, staklenih ormara, rashladnih uređaja, prodajnih stolova)
4.
kontrolirati ispravnost sprava za mjerenje robe (mase, volumena, duljine, širine i površine robe) u prodajnom i skladišnom prostoru prodavaonice
5.
provjeravati ispravnost pomoćnih sredstava za rad (električnih sprava za rezanje, lopatica, hvataljki, noževa i sl.) u prodajnom i skladišnom prostoru prodavaonice
6.
provjeravati opremu namijenjenu potrošačima u prodavaonici (kolica, košarica, stolaca za sjedenje, kabina za isprobavanje odjevnih predmeta, uređaja za očitavanje linijske oznake na proizvodima i sl.)
7.
kontrolirati tehničke uređaje (rasvjetne uređaje, uređaje za hlađenje i grijanje, za zaštitu od požara, protuprovalne uređaje, uređaje za zaštitu od krađe, sanitarne uređaje i sl.) u prodajnom prostoru, skladištu i izlogu prodavaonice
8.
organizirati ugađanje, popravak ili nabavu opreme i uređaja nužnih za nesmetano odvijanje prodajnog procesa u prodavaonici
9.
pratiti ispravnost korištenja, održavanja i čuvanja uređaja i opreme u prodavaonici
10.
kontrolirati provođenje mjera propisanih higijenskih standarda za opremu, uređaje, prodajne površine, skladišta, izloge i pomoćne prostorije prodavaonice;
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
Voditelj trgovinske poslovnice / Voditeljica trgovinske poslovnice
Datum upisa
18.12.2020
Vrijedi do
-
Odluka ministra o upisu u registar