Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Provedba marketinških aktivnosti u prodavaonici

Sektor
Ekonomija i trgovina
Podsektor
-
Uvjeti rada
-
Kompetencije (9)
1.
pratiti vremenike dogovorenih marketinških aktivnosti za prodajno mjesto
2.
organizirati pripremne radne procese za planirane marketinške aktivnosti u prodavaonici
3.
informirati prodajno osoblje o planiranim marketinškim aktivnostima i pripadajućim zaduženjima tijekom njihovog provođenja u prodavaonici
4.
provoditi marketinške aktivnosti u prodavaonici
5.
kontrolirati i analizirati proces provođenja marketinških aktivnosti u prodavaonici
6.
promatrati, utvrditi i pratiti glavne motive koji utječu na kupovne navike kupaca i potrošača u prodavaonici u svrhu unapređenja poslovanja prodavaonice;
7.
uočavati nove potrebe kupaca i izvještavati nadređene u svrhu proširenja asortimana prodavaonice
8.
donositi odluke na temelju praćenja potreba i kupovnih navika potrošača u prodavaonici
9.
stvarati nove potrebe kod kupaca kroz upravljanje marketinškim aktivnostima u prodavaonici
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
Voditelj trgovinske poslovnice / Voditeljica trgovinske poslovnice
Datum upisa
18.12.2020
Vrijedi do
-
Odluka ministra o upisu u registar