Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Praćenje i evidencija poslovnih dokumenata u prodavaonici

Sektor
Ekonomija i trgovina
Podsektor
-
Uvjeti rada
-
Kompetencije (8)
1.
organizirati, kontrolirati i evidentirati ulaz robe na odjelu prijema robe ili skladišta
2.
pratiti slijed dokumentacije proizašle iz procesa naručivanja, preuzimanja i skladištenja robe u prodavaonici
3.
primjenjivati zakonske propise i interne akte poduzeća u svezi evidentiranja i arhiviranja poslovne dokumentacije u prodavaonici
4.
voditi knjigu popisa o nabavi i prodaji robe
5.
evidentirati i pohraniti poslovnu dokumentaciju koja čini podlogu za knjiženje poslovnih promjena u prodavaonici (naručivanje, preuzimanje, skladištenje, prodaja robe te otpis, povrat robe i ostale poslovne promjene u prodavaonici)
6.
evidentirati i pohraniti obračun blagajne
7.
voditi evidenciju radnog vremena osoblja prodavaonice
8.
primjenjivati načela ažurnosti i urednosti pri vođenju poslovne dokumentacije prodavaonice
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
Voditelj trgovinske poslovnice / Voditeljica trgovinske poslovnice
Datum upisa
18.12.2020
Vrijedi do
-
Odluka ministra o upisu u registar