Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Komunikacija i suradnja sa zaposlenicima, relevantnim institucijama, državnim tijelima i poslovnim organizacijama

Sektor
Ekonomija i trgovina
Podsektor
-
Uvjeti rada
-
Kompetencije (11)
1.
odgovarati i/ili prosljeđivati poruku elektroničkom poštom u skladu s pravilima poslovne komunikacije
2.
komunicirati u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije usmeno i pisano na hrvatskom i stranom jeziku sa zaposlenicima, relevantnim institucijama, državnim tijelima i poslovnim organizacijama
3.
komunicirati s honorarnim zaposlenicima s obzirom na potrebe organizacije
4.
koristiti digitalna rješenja u komunikaciji unutar/izvan poslovne organizacije
5.
slušati aktivno i rješavati konflikte/sukobe u svojem području/djelokrugu rada
6.
odabirati način komunikacije primjeren rješavanju nastalih problema
7.
poticati zaposlenike da iznose svoje ideje i mišljenja kako bi doprinijeli poboljšavanju poslovanja
8.
sudjelovati u pregovorima u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije
9.
organizirati neformalna zajednička druženja zaposlenika (teambuilding)
10.
poticati zaposlenike na timski rad
11.
organizirati sastanke sa zaposlenicima prema uputama nadređenih
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
Referent za ljudske potencijale / Referentica za ljudske potencijale
Datum upisa
12.11.2020
Vrijedi do
-
Odluka ministra o upisu u registar