Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Komunikacijske vještine u ugostiteljstvu

Sektor
Turizam i ugostiteljstvo
Podsektor
Ugostiteljstvo
Uvjeti rada
-
Kompetencije (9)
1.
Ispitati potrebu gostiju bara postavljanjem pitanja i aktivnim slušanjem
2.
Komunicirati s gostima uz poznavanje osnovnih zakonitosti komunikacije licem u lice
3.
Koristiti poslovnu komunikaciju s kolegama u ugostiteljskom objektu
4.
Koristiti pravila poslovnog bontona i etike u ophođenju s gostima i kolegama u ugostiteljskom objektu
5.
Koristiti prezentacijske vještine u cilju pobuđivanja interesa gostiju za proizvode i usluge
6.
Koristiti vještine aktivnog slušanja i jasnog prezentiranja informacija i ideja kod rješavanja prigovora gostiju
7.
Ponuditi piće i/ili napitak sukladno željama gosta, hrani i prigodi
8.
Ponuditi zamjensko piće ili napitak u situacijama kada nema traženog
9.
Prepoznati potrebu gostiju temeljem njihovih reakcija
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
Barmen / Barmenica
Predlagatelj
Datum upisa
11.11.2020
Vrijedi do
-
Odluka nadležnog tijela o upisu u Registar