Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Primjena informacijsko-komunikacijskih rješenja u administraciji, komunikaciji te realizaciji promidžbe i vidljivosti projektnih aktivnosti

Sektor
Ekonomija i trgovina
Podsektor
-
Uvjeti rada
-
Kompetencije (13)
1.
pregledavati objavljene natječaje na odgovarajućim web platformama
2.
koristiti poslovne aplikacije za obradu teksta s ciljem pravodobnog izvršavanja projektnih aktivnosti
3.
koristiti proračunske tablice s ciljem pravodobnog izvršavanja projektnih aktivnosti
4.
koristiti poslovne aplikacije za prezentaciju projektnih aktivnosti s ciljem pravodobnog izvršavanja projektnih aktivnosti
5.
sudjelovati u upravljanju mrežnom stranicom i društvenim mrežama u svrhu provedbe promidžbe i vidljivosti projekta
6.
koristiti digitalna rješenja u komunikaciji s projektnim timom, projektnim partnerima i drugim dionicima projekta
7.
odgovarati i/ili prosljeđivati poruku elektroničkom poštom u skladu s pravilima poslovne komunikacije
8.
koristiti elektroničke usluge državne i javne uprave u svrhu prikupljanja projektne dokumentacije i komunikacije s tijelima državne uprave
9.
organizirati datoteke i dokumente za različite projektne aktivnosti
10.
arhivirati datoteke u digitalnom formatu u svrhu usklađenosti administracije s pravilima provedbe projekta
11.
upravljati e-dokumentima u cilju pružanja administrativne podrške pri upravljanju projektom
12.
provoditi jednostavnije postupke zaštite računala i podataka proizašlih iz projekta
13.
izrađivati sigurnosne kopije podataka proizašlih iz projekta
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
Asistent za upravljanje projektima/Asistentica za upravljanje projektima
Datum upisa
3.9.2020
Vrijedi do
-
Odluka ministra o upisu u registar