Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Komunikacija sa svim (su)dionicima projekta

Sektor
Ekonomija i trgovina
Podsektor
-
Uvjeti rada
-
Kompetencije (9)
1.
odabirati načine komunikacije sa svim dionicima pri organizaciji rada, izvođenju poslovnih/projektnih aktivnosti i rješavanju problema
2.
komunicirati usmeno i pisano na materinjem jeziku s posredničkim tijelom, projektnim partnerima, članovima projektnog tima i ostalim dionicima vezanim uz projektne aktivnosti u svojem području/djelokrugu rada
3.
komunicirati usmeno i pisano na stranom jeziku s posredničkim tijelom, projektnim partnerima, članovima projektnog tima i ostalim dionicima vezanim uz projektne aktivnosti u svojem području/djelokrugu rada
4.
informirati članove projektnog tima, projektne partnere, dionike projekta i javnost o planiranim i provedenim projektnim aktivnostima u svojem području/djelokrugu rada
5.
prezentirati planirane projektne aktivnosti
6.
komunicirati s projektnim partnerima, članovima projektnog tima i ostalim dionicima vezano za pravovremenu dostavu ispravne dokumentacije u skladu s pravilima provedbe projekta
7.
aktivno slušati i rješavati konflikte/sukobe u svojem području/djelokrugu rada
8.
izvještavati voditelja projekta ili drugu nadležnu osobu o uočenim problemima/teškoćama/rizicima u provedbi dodijeljenih zadataka
9.
izvještavati voditelja projekta o provedbi dodijeljenih zadataka u svom području/djelokrugu rada
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
Asistent za upravljanje projektima/Asistentica za upravljanje projektima
Datum upisa
3.9.2020
Vrijedi do
-
Odluka ministra o upisu u registar