Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Izrada i arhiviranje projektne dokumentacije

Sektor
Ekonomija i trgovina
Podsektor
-
Uvjeti rada
-
Kompetencije (12)
1.
sudjelovati u pripremi akcijskog plana provedbe projektnih aktivnosti s postavljenim rokovima i raspodjelom zadataka i odgovornosti između članova projektnog tima
2.
sudjelovati u izradi projektnog plana nabave
3.
prikupljati dokumentaciju vezanu za realizaciju projektnih aktivnosti, projektnih ciljeva i mjerljivih ishoda projekta
4.
planirati izradu potrebne dokumentacije vezanu uz projektne aktivnosti prema fazama projektnog prijedloga u svom području/djelokrugu rada
5.
pripremati i izrađivati potpisne liste, dnevnike rada i druge evidencijske obrasce za potrebe evidencije provođenja projektnih aktivnosti
6.
voditi potrebne evidencije i provjeravati pravodobnost dostave i zaprimanja projektne dokumentacije u skladu s provedbenim planom
7.
izrađivati zapisnike sa sastanaka s projektnim timom, projektnim partnerima i drugim dionicima projekta
8.
poznavati slijed kreiranja dokumentacije u postupcima javne nabave, jednostavne nabave i postupaka nabave za neobveznike Zakona o javnoj nabavi
9.
sortirati dokumente proizašle iz postupka javne nabave, jednostavne nabave i postupaka nabave za neobveznike Zakona o javnoj nabavi
10.
arhivirati dokumente proizašle iz postupka javne nabave, jednostavne nabave i postupaka nabave za neobveznike Zakona o javnoj nabavi
11.
prikupljati, sortirati i pohranjivati/arhivirati projektnu dokumentaciju u skladu s uputama i pravilima provedbe projekta
12.
arhivirati prikupljene statističke podatke za potrebe izvještavanja o projektnim aktivnostima i ostvarenim ishodima, ciljevima i indikatorima
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
Asistent za upravljanje projektima/Asistentica za upravljanje projektima
Datum upisa
3.9.2020
Vrijedi do
-
Odluka ministra o upisu u registar