Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Planiranje, priprema i provedba projektnih aktivnosti

Sektor
Ekonomija i trgovina
Podsektor
-
Uvjeti rada
-
Kompetencije (8)
1.
razumjeti strukturu i osnovne dijelove projektne prijave i ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava
2.
razlikovati korisnika, sudionika, ciljnu skupinu i dionika projekta
3.
sudjelovati u prikupljanju dokumentacije u skladu s javnim natječajem ili natječajem za dodjelu sredstava za financiranje projekta
4.
organizirati sastanke s projektnim timom, projektnim partnerima i drugim dionicima projekta
5.
provjeravati usklađenost prikupljene dokumentacije sa zahtjevima definiranim natječajnom dokumentacijom
6.
sudjelovati u izradi projektnog prijedloga u suradnji s projektnim timom
7.
organizirati planirane marketinške/projektne aktivnosti u svojem području/djelokrugu rada
8.
sudjelovati u planiranju i provedbi projektnih aktivnosti u narednom periodu/izvještajnom razdoblju
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
Asistent za upravljanje projektima/Asistentica za upravljanje projektima
Datum upisa
3.9.2020
Vrijedi do
-
Odluka ministra o upisu u registar