Molimo pričekajte...
1.
Kritičko prosuđivanje interdisciplinarnih stručnih i znanstvenih sadržaja te zakonske regulative u svrhu zagovaranja optimalnih uvjeta provedbe logopedskog rada.
|
2.
Objašnjavanje anatomsko-neuro-fizioloških i socio-kognitivnih osnova socijalne komunikacije, jezika, (pred)vještina čitanja, pisanja i računanja, učenja, glasa, govora, gutanja, hranjenja i slušanja.
|
3.
Opisivanje ustroja hrvatskog jezika te osnovnih lingvističkih teorija i metoda.
|
4.
Definiranje značajki urednog razvoja komunikacije, jezika i govora (slušanje, govorenje, predvještine i vještine čitanja i pisanja, znakovanje) u jedno- i višejezičnim okruženjima, matematičkih (pred)vještina i znanja te vještina hranjenja.
|
5.
Tumačenje rizičnih čimbenika za nastanak odstupanja i njihovo povezivanje s prevencijskim postupcima za sprječavanje pojave odstupanja u socijalnoj komunikaciji, jeziku, čitanju, pisanju, računanju, učenju, glasu, govoru, hranjenju, gutanju i slušanju.
|
6.
Uvažavanje različitosti i individualnih potreba korisnika, njihovih obitelji, te svih osoba uključenih logopedski rad.
|
7.
Predlaganje dodatnih rješenja za prevladavanje teškoća iz područja socijalne komunikacije, slušanja, jezika, govora, čitanja, pisanja, računanja, učenja, sisanja, gutanja i hranjenja, slušanja te slušnog procesiranja osobama iz stručnog i izvan stručnog okruženja.
|
Preuzmi u formatu: CSV |