Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Razviti poslovne odnose s različitim tržišnim dionicima

Sektor
Ekonomija i trgovina
Podsektor
-
Uvjeti rada
-
Kompetencije (9)
1.
Izložiti marketinšku strategiju suradnicima i upravi
2.
Razviti poslovni odnos s različitim medijima klasične marketinške komunikacije u svrhu ostvarenja promocijskih ciljeva
3.
Objasniti opravdanost visine cijena različitim tržišnim dionicima
4.
Razviti odnos s predstavnicima različitih medija i ostalim tržišnim dionicima u svrhu ostvarenja ciljeva politike odnosa s javnošću
5.
Razviti odnos s različitim tržišnim dionicima izvan poslovne organizacije s ciljem ostvarenja marketinškog plana
6.
Razviti odnos s inozemnim tržišnim dionicima
7.
Razviti odnos s različitim dionicima u organizaciji posebnih događaja
8.
Razviti odnos s ostalim odjelima/sektorima/poslovnim jedinicama unutar poslovne organizacije kod izrade i primjene marketinškog plana
9.
Razviti odnose s različitim tržišnim dionicima ovisno o poslovnim zadacima
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
VODITELJ MARKETINGA/VODITELJICA MARKETINGA
Datum upisa
30.7.2020
Vrijedi do
-
Odluka nadležnog tijela o upisu u Registar