Molimo pričekajte...
1.
Izložiti marketinšku strategiju suradnicima i upravi
|
2.
Razviti poslovni odnos s različitim medijima klasične marketinške komunikacije u svrhu ostvarenja promocijskih ciljeva
|
3.
Objasniti opravdanost visine cijena različitim tržišnim dionicima
|
4.
Razviti odnos s predstavnicima različitih medija i ostalim tržišnim dionicima u svrhu ostvarenja ciljeva politike odnosa s javnošću
|
5.
Razviti odnos s različitim tržišnim dionicima izvan poslovne organizacije s ciljem ostvarenja marketinškog plana
|
6.
Razviti odnos s inozemnim tržišnim dionicima
|
7.
Razviti odnos s različitim dionicima u organizaciji posebnih događaja
|
8.
Razviti odnos s ostalim odjelima/sektorima/poslovnim jedinicama unutar poslovne organizacije kod izrade i primjene marketinškog plana
|
9.
Razviti odnose s različitim tržišnim dionicima ovisno o poslovnim zadacima
|
Preuzmi u formatu: CSV |