Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Analizirati ključne marketinške pokazatelje poslovanja i izraditi izvještaje o marketinškim aktivnostima

Sektor
Ekonomija i trgovina
Podsektor
-
Uvjeti rada
-
Kompetencije (15)
1.
Analizirati uspješnost proizvodnog/uslužnog programa
2.
Izraditi izvještaje o uspješnosti proizvodnog/uslužnog programa
3.
Kontrolirati uspješnost prodaje po prodajnom području, proizvodu, segmentu potrošača, kanalu distribucije
4.
Izraditi izvještaje o ostvarenoj prodaji proizvoda/usluga
5.
Istražiti i kontrolirati uspješnost provedene komunikacijske aktivnosti te planirati korektivne aktivnosti
6.
Istražiti i kontrolirati uspješnost online marketinške komunikacije
7.
Istražiti i kontrolirati uspješnost primijenjene strategije odnosa s javnošću
8.
Kontrolirati uspješnost primijenjenih strategija i taktika cijena
9.
Interpretirati i koristiti izvještaje istraživanja tržišta
10.
Pratiti i reagirati na promjene ponašanja potrošača/korisnika na tržištu
11.
Istražiti zadovoljstvo kupaca i poduzeti odgovarajuće promjene sukladno rezultatima istraživanja
12.
Kontrolirati marketinške aktivnosti na stranim tržištima potrošača/korisnika
13.
Izraditi izvještaje poslovne uspješnosti poslovne organizacije na stranim tržištima
14.
Izraditi izvještaje uspješnosti upravljanja odnosa s kupcima
15.
Kontrolirati uspješnost posebnih događaja (evenata)
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
VODITELJ MARKETINGA/VODITELJICA MARKETINGA
Datum upisa
30.7.2020
Vrijedi do
-
Odluka nadležnog tijela o upisu u Registar