Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Analizirati tržište i okruženje poslovne organizacije

Sektor
Ekonomija i trgovina
Podsektor
-
Uvjeti rada
-
Kompetencije (5)
1.
Procijeniti buduću prodaju, prihod, troškove, tržišni udio itd. poslovne organizacije
2.
Analizirati inozemna tržišta, trendove i ponašanje potrošača
3.
Identificirati i procijeniti utjecaj ključnih promjena (varijabli) marketinškog okruženja poslovne organizacije na poslovanje poslovne organizacije
4.
Segmentirati tržište i procijeniti potencijal pojedinih tržišnih segmenata te odabrati ciljne segmente poslovne organizacije
5.
Odrediti strategiju marki poslovne organizacije
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
VODITELJ MARKETINGA/VODITELJICA MARKETINGA
Datum upisa
30.7.2020
Vrijedi do
-
Odluka nadležnog tijela o upisu u Registar