Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Primijeniti operativni marketinški plan

Sektor
Ekonomija i trgovina
Podsektor
-
Uvjeti rada
-
Kompetencije (17)
1.
Identificirati ponudu poslovne organizacije (proizvode i usluge) te analizirati financijsko poslovanje poslovne organizacije
2.
Organizirati aktivnosti vezane uz politiku proizvoda (organizirati rad djelatnika u skladu s marketinškim planom vodeći računa o budžetu i vremenu provođenja pojedinih aktivnosti)
3.
Odrediti budžet za klasičnu marketinšku komunikaciju
4.
Koristiti online kanale u ostvarenju ciljeva marketinške komunikacije/društvene mreže
5.
Odrediti budžet za online marketinšku komunikaciju
6.
Koristiti različite metode određivanja cijena proizvoda
7.
Predložiti optimalnu cijenu proizvoda/usluge u odnosu na spremnost plaćanja potrošača, troškove i konkurenciju
8.
Predložiti politiku rabata
9.
Predložiti politiku prodajnih akcija
10.
Predložiti politiku financiranja kupaca/korisnika/klijenta
11.
Koristiti različite komunikacijske kanale u provođenju politike upravljanja odnosa s javnošću
12.
Sudjelovati u procesu razvoja novih proizvoda i usluga
13.
Upravljati proizvodnim programom (širenje proizvodnog/uslužnog programa, eliminacija proizvoda/usluga itd.) u skladu sa tržišnom potražnjom
14.
Upravljati prodajnim osobljem (odrediti plan prodajnih područja, plan posjeta kupaca, plan puta itd.)
15.
Koristiti različite alate za upravljanje odnosa s ključnim dionicima ovisno o fazi odnosa i fazi životnog ciklusa proizvoda/usluge
16.
Pratiti i odgovarati na žalbe pojedinih dionika
17.
Kombinirati različite marketinške aktivnosti s ostalim odjelima/sektorima u poslovnoj organizaciji u sklopu provođenja marketinškog plana
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
VODITELJ MARKETINGA/VODITELJICA MARKETINGA
Datum upisa
30.7.2020
Vrijedi do
-
Odluka nadležnog tijela o upisu u Registar