Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Primijeniti strategiju marketinga

Sektor
Ekonomija i trgovina
Podsektor
-
Uvjeti rada
-
Kompetencije (11)
1.
Osmisliti i provesti strategiju online marketinške komunikacije
2.
Odrediti marketinške ciljeve poslovne organizacije po svim razinama (marka, linija proizvoda, segment, tržište itd.)
3.
Koristiti različite alate strateške analize (npr. SWOT analizu, Portfolio analizu itd.)
4.
Osmisliti marketinšku strategiju poslovne organizacije
5.
Osmisliti strategiju diferencijacije i pozicioniranja ponude proizvoda i usluga
6.
Odabrati strategiju distribucije i logistike
7.
Izraditi strategiju klasične marketinške komunikacije
8.
Osmisliti strategiju odnosa s javnošću
9.
Odrediti strategiju cijena proizvoda/usluga
10.
Osmisliti strategiju nastupa poslovne organizacije na stranom tržištu
11.
Pratiti uspješnost provođenja odabrane marketinške strategije putem izvještaja
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
VODITELJ MARKETINGA/VODITELJICA MARKETINGA
Datum upisa
30.7.2020
Vrijedi do
-
Odluka nadležnog tijela o upisu u Registar