Molimo pričekajte...
1.
Primijeniti teorijske postavke psihologije vezane uz prodaju (taktike prodaje i pregovaranja) u pregovorima s kupcima, dobavljačima i posrednicima
|
2.
Primijeniti postavke teorije marketinga u oblikovanju klasične marketinške komunikacije
|
3.
Primijeniti postavke teorije marketinga u oblikovanju online marketinške komunikacije
|
4.
Koristiti teoriju ponašanja potrošača u izradi politike cijena proizvoda/usluga
|
5.
Koristiti teoriju marketinga i ponašanja potrošača u oblikovanju i provođenju politike odnosa s javnošću
|
6.
Koristiti teoriju marketinga i ponašanja potrošača u dizajnu i provođenju plana istraživanja tržišta
|
7.
Koristiti teoriju međunarodnog marketinga kod planiranja nastupa na stranom tržištu
|
8.
Koristiti teoriju marketinga u razvoju odnosa s različitim tržišnim dionicima s ciljem ostvarenja marketinškog plana
|
Preuzmi u formatu: CSV |