Molimo pričekajte...
1.
Uvažavati specifičnosti sustava (odgoja i obrazovanja, zdravstva, policije, pravosuđa, socijalne skrbi) u osmišljavanju i planiranju provedbe socijalnopedagoških intervencija.
|
2.
Provesti znanstveno utemeljenu intervenciju u području promocije mentalnog zdravlja/pozitivnog razvoja, prevencije i tretmana problema u ponašanju te posttretmana.
|
3.
Provesti socijalnopedagošku intervenciju putem individualnog ili grupnog rada usmjerenu na podršku i/ili promjenu ponašanja pojedinca.
|
4.
Provesti socijalnopedagošku intervenciju s/u obitelji.
|
5.
Provesti socijalnopedagošku intervenciju s/u institucijama poput kaznionica, ustanova socijalne skrbi, odgojno-obrazovnih ustanova.
|
6.
Provesti socijalnopedagošku intervenciju s/u zajednici.
|
7.
Podučiti korisnike socijalnopedagoških usluga životnim i socijalno-emocionalnim vještinama te poticati samouvid koji će im pomoći u rješavanju osobnih i socijalnih problema.
|
8.
Pružiti podršku osobama koje proživljavaju (su proživjeli) teška životna iskustva kroz identificiranje potreba i promoviranje njihovih prava, socijalnog uključivanja i dobrostanja.
|
9.
Kreirati okruženje koje podržava korisnike u promjeni ponašanja, unaprjeđivanju njihovog psihosocijalnog funkcioniranja i kvalitete života.
|
10.
Primijeniti postojeće i razvijati nove modele participacije korisnika u svim procesima u koje su uključeni.
|
11.
Postupati prema korisniku u skladu s relevantnim zakonskim aktima i etikom struke.
|
12.
Prilagoditi način komunikacije kognitivnim i komunikacijskim mogućnostima korisnika.
|
13.
Vrednovati ishode i donijeti odluke sukladno rezultatima vrednovanja.
|
Preuzmi u formatu: CSV |