Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Obavljanje administrativno-komercijalnih poslova u radu preciznih mehaničara / mehaničarki

Sektor
Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija
Podsektor
-
Uvjeti rada
-
Kompetencije (10)
1.
Voditi evidenciju radnih naloga (ručno ili računalno)
2.
Naručivati potrebne rezervne dijelove iz kataloga dobavljača, razduživati ih i voditi stanje zaliha
3.
Naručivati potrebni potrošni materijal (npr. sredstva za čišćenje, sitni vijčani materijal, paste, ljepila, ulja i maziva i sl.)
4.
Voditi evidenciju prijavljenih i uklonjenih kvarova kroz računalni program većih sustava (prema zahtjevu standarda kvalitete, npr. HACCAP i sl.)
5.
Ispisivati dostavnice, izdavati račune i voditi brigu o njihovoj naplati
6.
Ispunjavati virmane i plaćati račune dobavljačima - ručno ili online
7.
Voditi knjigu prometa (gdje je to potrebno)
8.
Arhivirati svu dokumentaciju i prosljeđivati je vanjskom knjigovodstvu
9.
Sudjelovati u održavanju web stranice - po potrebi
10.
Naručivati tiskane reklamne materijale - po potrebi
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
Precizni mehaničar/ Precizna mehaničarka
Datum upisa
28.7.2022
Vrijedi do
-
Odluka nadležnog tijela o upisu u Registar