Molimo pričekajte...
1.
Voditi evidenciju radnih naloga (ručno ili računalno)
|
2.
Naručivati potrebne rezervne dijelove iz kataloga dobavljača, razduživati ih i voditi stanje zaliha
|
3.
Naručivati potrebni potrošni materijal (npr. sredstva za čišćenje, sitni vijčani materijal, paste, ljepila, ulja i maziva i sl.)
|
4.
Voditi evidenciju prijavljenih i uklonjenih kvarova kroz računalni program većih sustava (prema zahtjevu standarda kvalitete, npr. HACCAP i sl.)
|
5.
Ispisivati dostavnice, izdavati račune i voditi brigu o njihovoj naplati
|
6.
Ispunjavati virmane i plaćati račune dobavljačima - ručno ili online
|
7.
Voditi knjigu prometa (gdje je to potrebno)
|
8.
Arhivirati svu dokumentaciju i prosljeđivati je vanjskom knjigovodstvu
|
9.
Sudjelovati u održavanju web stranice - po potrebi
|
10.
Naručivati tiskane reklamne materijale - po potrebi
|
Preuzmi u formatu: CSV |