Molimo pričekajte...
1.
Identificirati tehničke zahtjeve
|
2.
Osnovno korištenje programskih alata za izradu 2D ilustracija
|
3.
Objasniti vrste i načine primjene razvojnih alata, okvira i okruženja koji se koriste u industriji videoigara (obrada grafike, 3D modeliranje, obrada zvuka)
|
4.
Koristiti osnovne funkcionalnosti pokretača videoigara
|
5.
Objasniti načine integracije elemenata videoigre
|
6.
Rasporediti resurse za realizaciju projekta
|
7.
Prilagoditi strukturu i elemente projektne dokumentacije
|
8.
Upravljati provedbom projekta s obzirom na plan i ciljeve
|
9.
Upravljati procesom rada različitih područja iz domene razvoja videoigara
|
10.
Donositi odluke sukladno zahtjevima projekta
|
11.
Nadgledati izvršenje plana rada svih članova tima
|
12.
Primijeniti suvremene metodologije upravljanja projektima
|
13.
Kritički prosuđivati kreativno razmišljanje u procesu razvoja videoigara
|
14.
Poznavati osnove računalnih programa za proizvodnju videoigara
|
15.
Osnovno korištenje programskih alata za izradu 3D objekata
|
16.
Napredno korištenje alata za verzioniranje rada
|
Preuzmi u formatu: CSV |