Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Marketinške aktivnosti u gastroturizmu

Sektor
Turizam i ugostiteljstvo
Podsektor
-
Uvjeti rada
-
Kompetencije (18)
1.
Ispitati navike i želje turista u destinaciji vezano uz gastronomiju
2.
Oblikovati dojam destinacije kroz gastronomiju
3.
Primijeniti alate za analizu gastronomskog potencijala destinacije (SWOT analiza, PEST/LE analiza, analiza scenarija, VRIO analiza, gap analiza...)
4.
Izraditi poslovni plan gastroturističkog događanja
5.
Izraditi marketing plan gastroturističkog događanja
6.
Sudjelovati u pripremi promidžbenih materijala za gastroturističko događanje
7.
Sudjelovati u ispitivanju povratnih informacija od strane gostiju na gstroturističkim događanjima
8.
Predvidjeti potrebne resurse za provođenje edukativnih aktivnosti
9.
Izračunati cijenu koštanja za edukativne aktivnosti
10.
Odrediti ciljne skupine edukativnih aktivnosti
11.
Sudjelovati u izradi promotivnih materijala za edukativne aktivnosti
12.
Sudjelovati u promociji edukativnih aktivnosti
13.
Služiti se informacijsko komunikacijskim tehnologijama kod promidžbenih aktivnosti
14.
Sudjelovati u izradi digitalnih promotivnih materijala za promociju hrane, pića i prehrambenih proizvoda destinacije
15.
Odrediti medije za promociju prema ciljanoj publici i tržištu
16.
Pratiti trendove u gastroturizmu
17.
Sudjelovati na turističkim manifestacijama i sajmovima
18.
Pratiti trendove ponašanja potrošača u gastroturizmu kroz primjenu metoda i postupaka istraživanja tržišta
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
Gastroturistički tehničar / Gastroturistička tehničarka
Predlagatelj
Datum upisa
9.6.2022
Vrijedi do
-
Odluka nadležnog tijela o upisu u Registar