Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Poslovna komunikacija i bonton u ugostiteljstvu

Sektor
Turizam i ugostiteljstvo
Podsektor
-
Uvjeti rada
-
Kompetencije (5)
1.
Komunicirati na hrvatskom i stranom jeziku, vodeći računa o načelima uspješne komunikacije
2.
Profesionalno komunicirati sa svim odjelima i članovima tima unutar organizacije služeći se pravilima poslovnog bontona
3.
Riješiti zahtjeve gostiju uz primjenu brzih i kvalitetnih rješenja
4.
Postupati u skladu s pravilima u kriznim situacijama u ugostiteljskom objektu
5.
Služiti se frazeologijom i ugostiteljskom terminologijom u svrhu uspješne komunikacije s internim i eksternim dionicima
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
TEHNIČAR/TEHNIČARKA ZA UGOSTITELJSTVO
Datum upisa
9.6.2022
Vrijedi do
-
Odluka nadležnog tijela o upisu u Registar