Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Upravljanje učinkom zaposlenika u organizaciji

Sektor
Ekonomija i trgovina
Podsektor
Ekonomija
Uvjeti rada
-
Kompetencije (7)
1.
Patiti radnu uspješnosti zaposlenika
2.
Kreirati, predlagati i provoditi politike i programe vezane uz radne uvjete, upravljanje učinkom, jednakim mogućnostima, disciplinskim postupcima i upravljanju izostancima u organizaciji
3.
Dizajnirati postupke i procedure za unaprjeđenje brige o ljudskim potencijalima, njihovom zadržavanju i upravljanju talentima
4.
Dizajnirati programe upravljanja kvalitetom ljudskih potencijala u organizaciji
5.
Dizajnirati i provesti ispitivanje organizacijske klime
6.
Planirati, razviti i predložiti strategiju sustava nagrađivanja i pogodnosti za zaposlenike
7.
Mapirati postojeća znanja i vještina zaposlenika i usporediti ih sa zahtjevom pripadajućeg radnog mjesta
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
Menadžer ljudskih potencijala / Menadžerica ljudskih potencijala
Predlagatelj
Datum upisa
9.6.2022
Vrijedi do
-
Odluka nadležnog tijela o upisu u Registar