Molimo pričekajte...
1.
komunicirati na materinjem i stranom jeziku
|
2.
komunicirati s klijentom te uvažiti zahtjeve narudžbe za uređenje interijera u skladu sa strukom
|
3.
poznavati osnove socijalne psihologije
|
4.
savjetovati klijente o mogućnostima dizajniranja i o prihvatljivosti troškova
|
5.
uvažiti kulturološke razlike
|
6.
koristiti stručnu terminologiju vezanu uz dizajn interijera
|
7.
komunicirati s dobavljačima, izvođačima radova na uređenju i klijentom tijekom postupka nabave
|
8.
upravljati vremenom i timom
|
9.
komunicirati sa suradnicima, dobavljačima i izvođačima radova tijekom realizacije projekta dizajniranja interijera
|
10.
koristiti suvremenu informacijsko komunikacijsku tehnologiju za kolaboraciju i komunikaciju
|
11.
izvještavati klijenta o tijeku pre/uređenja interijera
|
12.
prezentirati klijentu izvršeno uređenje interijera
|
13.
rješavati konflikte/sukobe/nesporazume i pritužbe
|
Preuzmi u formatu: CSV |