Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Izrađivanje i održavanje dokumentacije

Sektor
Elektrotehnika i računarstvo
Podsektor
Računarstvo
Uvjeti rada
-
Kompetencije (8)
1.
- Primijeniti prikladne tehnike dokumentiranja procesa
2.
- Primjenjivati metode povezivanja sustava za upravljanje dokumentima sa sustavom upravljanja poslovno-tehničkim procesima
3.
- Izraditi i održavati tehničku i poslovnu dokumentaciju sukladno poslovnim zadacima
4.
- Izraditi dokumentaciju poštivajući načela razumljivosti i kvalitete
5.
- Primjenjivati alate za praćenje i dokumentiranje izvedbe poslovnih zadataka
6.
- Samostalno izraditi statusne izvještaje
7.
- Koristiti dijagrame procesnih sustava
8.
- Koristiti osnovne alate za pripremu i obradu različitih tematskih sadržaja
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
Konzultant/konzultantica-poslovno tehničkih procesa
Datum upisa
27.4.2022
Vrijedi do
-
Odluka nadležnog tijela o upisu u Registar