Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Upravljanje i praćenje razvojem procesa

Sektor
Elektrotehnika i računarstvo
Podsektor
Računarstvo
Uvjeti rada
-
Kompetencije (8)
1.
- Samostalno primijeniti tehnike vođenja projekata u skladu s najboljim praksama i tehnikama vođenja projekata u svrhu unaprijeđenja poslovno-tehnoloških procesa
2.
- Usmjeravati i organizirati zaposlenike prilikom rješavanja dodijeljenih (procesnih) zadataka
3.
- Primijeniti analitička znanja i vještine u razvoju sustava praćenja poslovnih procesa
4.
- Samostalno osmisliti učinkovite metode mjerenja performansi procesa i radnog učinka
5.
- Samostalno osmisliti učinkovite metode mjerenja performansi rada na temelju definirane organizacijske strukture i modela procesa
6.
- Primjenjivati modele organizacije, optimizacije i transformacije poslovnih procesa
7.
- Definirati načine povezivanja i vrednovanja strateških i poslovnih ciljeva kroz prizmu poslovnih procesa
8.
- Samostalno upravljati vremenom u svrhu učinkovitog obavljanja zadataka
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
Konzultant/konzultantica-poslovno tehničkih procesa
Datum upisa
27.4.2022
Vrijedi do
-
Odluka nadležnog tijela o upisu u Registar