Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Osiguranje kvalitete i kontrola pružane usluge

Sektor
Turizam i ugostiteljstvo
Podsektor
-
Uvjeti rada
-
Kompetencije (4)
1.
Kontrolirati pripremne i završne radnje u restoranu i drugim uslužnim prostorima
2.
Osigurati da sve faze pripreme i posluživanja jela i pića budu u skladu sa standardima kvalitete
3.
Utvrđivati stupanj zadovoljstva gostiju o pruženim uslugama, na način prilagođen svakom pojedinačnom gostu (uvažavajući rod, rasu, religiju, zdravstveno stanje itd.)
4.
Upravljati kvalitetom usluge kroz različite načine prikupljanja informacija o zadovoljstvu gosta pruženom uslugom
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
Voditelj/Voditeljica poslovanja u ugostiteljstvu
Datum upisa
27.4.2022
Vrijedi do
-
Odluka nadležnog tijela o upisu u Registar