Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Poslovna komunikacija i bonton u ugostiteljstvu

Sektor
Turizam i ugostiteljstvo
Podsektor
-
Uvjeti rada
-
Kompetencije (6)
1.
Provjeravati rezervacije i ostvarenu komunikaciju preko elektroničke pošte i društvenih mreža
2.
Samostalno komunicirati na standardnom hrvatskom jeziku, vodeći računa o načelima poslovne komunikacije
3.
Aktivno koristiti minimalno dva strana jezika u pisanoj i usmenoj komunikaciji
4.
Osigurati profesionalnu komunikaciju sa svim članovima tima u svim poslovnim odjelima ugostiteljskog objekta, na načelima etike i poslovnog bontona
5.
Sudjelovati u upravljanju kriznim situacijama u poslovanju svih odjela ugostiteljskog objekta
6.
Sudjelovati u mentoriranju članova tima za stalno poboljšanje njihovih rezultata i uspješnosti poslovanja cijelog ugostiteljskog objekta
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
Voditelj/Voditeljica poslovanja u ugostiteljstvu
Datum upisa
27.4.2022
Vrijedi do
-
Odluka nadležnog tijela o upisu u Registar