Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Organizacija poslova u ugostiteljskom objektu

Sektor
Turizam i ugostiteljstvo
Podsektor
-
Uvjeti rada
-
Kompetencije (10)
1.
Planirati vlastiti rad i rad zaposlenika u ugostiteljskom objektu
2.
Organizirati rad kuhinjskog i poslužnog odjela
3.
Kontrolirati aktivnosti iz djelokruga svoga poslovanja na tjednoj, mjesečnoj i godišnjoj razini radi vrednovanja postignuća ugostiteljskih odjela
4.
Pratiti zalihe, nabavu i skladištenje namirnica, pića i potrošnih materijala za rad te ostalih poslovnih odjela
5.
Osigurati da unutarnji i vanjski prostori ugostiteljskog objekta udovoljavaju uvjetima za izvođenje procesa rada u ugostiteljstvu
6.
Oblikovati ponudu jela i pića prema zahtjevima tržišta, sukladno poslovnoj politici ugostiteljskog objekta i gastronomskim trendovima
7.
Planirati različite vrste događaja unutar i izvan ugostiteljskog objekta
8.
Izrađivati posebnu ponudu u dogovoru s naručiteljem
9.
Planirati tehnike i načine posluživanja hrane i pića za posebne događaje sukladno protokolu ugostiteljskog objekta ili po dogovoru s naručiteljem
10.
Organizirati uređenje prostora u suradnji s aranžerom i naručiteljem
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
Voditelj/Voditeljica poslovanja u ugostiteljstvu
Datum upisa
27.4.2022
Vrijedi do
-
Odluka nadležnog tijela o upisu u Registar