Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Upravljanje kvalitetom procesa te digitalnih proizvoda i usluga

Sektor
Informacije i komunikacije
Podsektor
-
Uvjeti rada
-
Kompetencije (12)
1.
Integrirati se s postojećim sustavima
2.
Osigurati kvalitetu u novom ili izmijenjenom poslovnom procesu
3.
Suradnja s timom internih revizora i kontrole kvalitete
4.
Organizirati verificiranje IT rješenja od strane ključnih korisnika (UAT)
5.
Uskladiti procese ili kontrole sa zahtjevima regulatora ili standarda
6.
Provoditi ispitivanja kvalitete programskih rješenja (funkcionalna prikladnost, pouzdanost, učinkovitost performansi, upotrebljivost, sigurnost, kompatibilnost, održivost i prenosivost - npr. SQUARE)
7.
Upravljati razinom informatičkih usluga (incidentima, problemima, zahtjevima, raspoloživošću i dr.)
8.
Surađivati s dobavljačima, vlasnicima procesa i konzultantima
9.
Upravljati IT projektima i aktivnostima
10.
Uspostaviti i graditi kvalitetne i dugoročne odnose s korisnicima
11.
Procijeniti potreban angažman stručnjaka i resursa potrebnih za izradu i implementaciju rješenja
12.
Brzo skicirati ideje i prijedloge rješenja za složene probleme
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
Poslovni analitičar/analitičarka
Datum upisa
12.4.2022
Vrijedi do
-
Odluka nadležnog tijela o upisu u Registar