Molimo pričekajte...
1.
- samostalno istražiti statističke podatke i poslovne informacija iz međunarodnog poslovanja
|
2.
- analizirati makroekonomske čimbenike i politike koje utječu na međunarodno poslovanje
|
3.
- analizirati ekonomski, pravni i financijski sustav države s kojom se posluje na međunarodnom tržištu
|
4.
- znati teorije međunarodne trgovine, internacionalizacije i međunarodnih financija
|
5.
- znati na kojim izvorima pronaći potrebne podatke i/ili informacije iz međunarodnog poslovanja
|
6.
- identificirati međunarodne trgovačke običaje i smjernice međunarodnih institucija
|
7.
- primijeniti pravni okvir za rad na međunarodnom tržištu
|
8.
- analizirati postupke i procedure međunarodnih natječaja
|
9.
- primijeniti preporuke/mjere međunarodnih institucija
|
10.
- primijeniti koncepte međunarodne trgovine i međunarodnog marketinga
|
11.
- identificirati varijable poslovnog okruženja koje utječu na planiranje i provođenje marketinških strategija i taktika
|
12.
- identificirati specifičnosti tržišta na kojem se posluje
|
Preuzmi u formatu: CSV |