Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Administriranje te poslovno komuniciranje u logističkom poslovanju

Sektor
Promet i logistika
Podsektor
Logistika
Uvjeti rada
-
Kompetencije (6)
1.
Poznavati osnove administrativnog funkcioniranja organizacije i logističkog odjela
2.
Voditi temeljnu administraciju o obavljenim poslovima i logističkim procesima
3.
Izraditi periodičke i analitičke izvještaje o radu i izvještaje izlaznih podataka logističkog poslovanja
4.
Izraditi administrativne, operativne i druge podloge za izradu godišnjih i višegodišnjih planova
5.
Primjenjivati načela i metode komunikacije i suradnje u poslovnom okruženju s naglaskom na pružanje korisničke podrške
6.
Poslovno komunicirati sa suradnicima, nadređenima i klijentima u usmenom, pisanom i elektroničkom obliku
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
Inženjer logistike / Inženjerka logistike
Datum upisa
16.3.2022
Vrijedi do
-
Odluka nadležnog tijela o upisu u Registar