Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Poslovna komunikacija s unutarnjim i vanjskim korisnicima

Sektor
Ekonomija i trgovina
Podsektor
-
Uvjeti rada
-
Kompetencije (5)
1.
podsjećati klijente/suradnike na pravovremenu dostavu ispravne dokumentacije u slučaju kada klijent/suradnik nije dostavio ispravnu ili nije dostavio dokumentaciju
2.
komunicirati s FINA-om, Poreznom upravom, nadležnim institucijama, bankama
3.
komunicirati unutar organizacije na svim organizacijskim razinama na hrvatskom ili stranom jeziku
4.
voditi računa o poslovnoj kulturi organizacije, etici korporativnog upravljanja i hijerarhiji
5.
komunicirati s poslovnim partnerima u svojem području/djelokrugu rada u skladu s etičkim kodeksom svoje organizacije i pravilima poslovnih partnera
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
Knjigovođa/Knjigovotkinja
Datum upisa
21.10.2019
Vrijedi do
-
Odluka ministra o upisu u registar