Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Knjiženje poslovnih promjena na temelju dostavljene dokumentacije

Sektor
Ekonomija i trgovina
Podsektor
-
Uvjeti rada
-
Kompetencije (13)
1.
kontirati knjigovodstvene isprave
2.
provesti knjiženja na osnovu knjigovodstvenih isprava te obrađivanje knjigovodstvenih i računovodstvenih podatka
3.
obračunavati amortizaciju
4.
izrađivati prijavu poreza na dobit i dohodak (ovisno o poreznom statusu klijenta)
5.
kontrolirati knjiženje i obradu podataka
6.
pripremati i izrađivati periodične obračune
7.
vršiti isplate putem internet bankarstva u okviru svojih ovlasti ili po nalogu
8.
razduživati i evidentirati isplate s računa
9.
sastavljati, evidentirati i slati fakture vršiti uplate i isplate gotovine iz blagajne
10.
izrađivati kalkulacije po nalogu
11.
obavljati usklađivanja stanja imovine, potraživanja i obveza
12.
obračunavati i refundirati troškove po putnim nalozima
13.
izračunavati cijene zaliha
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
Knjigovođa/Knjigovotkinja
Datum upisa
21.10.2019
Vrijedi do
-
Odluka ministra o upisu u registar