Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Pripremanje i organiziranje računovodstvenih poslova

Sektor
Ekonomija i trgovina
Podsektor
-
Uvjeti rada
-
Kompetencije (14)
1.
poštivati standarde u organiziranju pravilnog, stručnog i pravovremenog izvršavanja smjernica i radnih postupaka
2.
poštivati standarde u zaštiti i čuvanju povjerljivih podataka u svojem području rada, kao i osobnih podataka stranaka, klijenata, kupaca, dobavljača i poslovnih partnera
3.
pravilno rukovati opremom u skladu s važećim standardima i obavještavati nadređene o kvaru na opremi i o potrebi nabave nove opreme
4.
koristiti suvremenu informacijsko-komunikacijsku tehnologiju u svakodnevnom radu i suradnji
5.
osiguravati i evidentirati poštivanje mjera sigurnosti na radu pri provođenju operativnih i drugih poslova te pri interakciji sa strankama, klijentima, kupcima, dobavljačima i poslovnim partnerima
6.
osiguravati i nadzirati održavanje uredske opreme i prostora koji se koriste za interne radne procese, odnosno za interakciju sa strankama, klijentima, kupcima, dobavljačima i poslovnim partnerima
7.
sudjelovati u pripremi plana operativnih poslova/zadataka s rokovima
8.
proučiti temeljne poslovne podatke i osnovne statistike za svakog novog klijenta
9.
definirati i ugovoriti načine suradnje i komunikacije, rokove, obveze i ovlasti zainteresiranih strana za svakog novog klijenta
10.
primijeniti procedure upravnog postupaka u rješavanju upravnih predmeta
11.
pratiti promjene relevantnih propisa te implementirati ih u rad
12.
predlagati poboljšanja i ubrzanja rada i procesa
13.
ažurirati poslovne promjene u skladu s vremenom nastale promjene
14.
odrediti prioritete u organizaciji u svrhu podizanja standarda u poslovanju
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
Knjigovođa/Knjigovotkinja
Datum upisa
21.10.2019
Vrijedi do
-
Odluka ministra o upisu u registar