Molimo pričekajte...
1.
Poznavati svojstva materijala za popravak karoserije vozila i tehnologiju i obradu istih
|
2.
Procijeniti mehanička oštećenja u okvirima ekonomske isplativosti (ekonomska totalna šteta)
|
3.
Demontirati dijelove vozila (npr. zaštitna maska kod blatobrana)
|
4.
Odabrati potrebni alat (npr. podmetače, jastučiće, čekiće) i uređaj za zavarivanje (npr. CO2 aparat, tig aparat za varenje aluminija s argonom)
|
5.
Poznavati osnove rada na računalu
|
6.
Izvršiti mjerenje, centriranje i podešavanje karakterističnih kota podvozja i karoserije vozila u skladu s geometrijom karoserije za određeno vozilo na stolu za razvlačenje
|
7.
Izvršiti popravak oštećenih dijelova koji nisu za zamjenu
|
8.
Brusiti brusnim diskom
|
9.
Izravnati oštećeni dio (npr. pomoću autogenog aparata ili spottera za aluminij ili za karoserijski lim, čekićem, izvlakačem, acetilenskom svjetiljkom/plinskim pištoljem, aparatom za varenje, podlagačima, polugama)
|
10.
Nanijeti kositar plinskim pištoljem na izbrušene dijelove kako bi se postiglo poravnanje linija oštećenih dijelova u tvorničke mjere
|
11.
Izraditi dio poda: odabrati lim, odabrati alata (npr. crtaća igla, papir, šestar, pomično mjerilo, ljepljiva traka, aluminijska folija, stroj/naprava za savijanje/rolanje lima (pig-mašina, english wheel), komplet čekića, komplet podmetača, jastučić s pijeskom, drveni panj, sprej na nitro bazi, aparat za varenje, razmaknici/žabice za održavanje razmaka među limovima), izraditi zamjenski dio za korodirani oksidirani dio služeći se vještinom tehničkog crtanja i prijenosom dimenzija na novi lim
|
12.
Osmisliti postupak za rekonstrukciju dijelova karoserije koji se ne mogu nabaviti ili je njihova cijena previsoka jer proizvođač nudi samo cjeloviti dio koji daleko nadilazi manji oštećeni dio
|
13.
Demontirati i montirati interijer vozila
|
14.
Izravnati/izvući jednostavna oštećenja na krovu pomoću vakuum-mašine
|
15.
Spojiti rezervne dijelove s cjelokupnom karoserijom
|
16.
Obraditi spojeve između postojećih i novo ugrađenih dijelova/elemenata (npr. pocinčavanjem ili premaznim sredstvima koja zamjenjuju pocinčavanje i hladno se nanose na spojeve)
|
17.
Izvršiti prvu fazu pripreme za lakiranje (brušenje, odmašćivanje, nanošenje tekućih kitova/punila) podloge koja je mehanički oštećena (npr. od lima, aluminija, plastike, stakloplastike, pocinčana površina)
|
18.
Odstraniti oštećeni dio, zamijeniti ga novim adekvatnim rezervnim dijelom, ako se podloga ne može sanirati
|
Preuzmi u formatu: CSV |