Skoči na glavni sadržaj

Molimo pričekajte...

Skup kompetencija - Poslovno komuniciranje sa suradnicima, dobavljačima i klijentima

Sektor
Osobne, usluge zaštite i druge usluge
Podsektor
-
Uvjeti rada
-
Kompetencije (6)
1.
Savjetovati klijenta pri odabiru usluge masaže
2.
Rješavati konflikte na primjeren način s ciljem pozitivnog ishoda
3.
Njegovati timski rad i pozitivno radno okruženje
4.
Pratiti trendove u oglašavanju i promoviranju s naglaskom na masersku djelatnost
5.
Pratiti trendove vezane uz nove oblike komuniciranja na tržištu maserske djelatnosti
6.
Komunicirati s nadređenima i suradnicima u skladu s poslovnim bontonom
Preuzmi u formatu: CSV
Ključni poslovi (0)
Upisan temeljem zahtjeva
Maser/Maserka
Datum upisa
25.2.2021
Vrijedi do
-
Odluka nadležnog tijela o upisu u Registar