Molimo pričekajte...
Materijalni uvjeti:
Oprema: projektor, zaslon, računalo za nastavnika s instaliranom potrebnom programskom potporom (npr. Windows, Linux, Mac i sl.), radni stolovi i stolci za polaznike i ostalo (npr. zvučnici LCD ekran/pametna ploča za pisanje, flipchart samostojeća ploča) te sportskom opremom i rekvizitima potrebnim za izvođenje sportsko-animacijskih aktivnosti u radnom prostoru.
Prostor: standardna učionica prikladne veličine s osiguranim pristupom internetskoj vezi i specijaliziranoj učionici fizioterapije.
Kadrovski uvjeti:
· najmanje razina 6 st. i/ili 6 sv. HKO-a (sveučilišni preddiplomski studij, stručni preddiplomski studij u području društvenih znanosti, polju turizma i sporta),
· najmanje tri godine radnog iskustva rada s osobama s invaliditetom
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja (SIU) mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Isto.
Ishodi učenja provjeravaju se usmeno i/ili pisano i/ili vježbom i/ili problemskim zadatkom i/ili projektnim zadatkom
Opis radne situacije: Ante Anić perspektivni je mladi turistički animator koji volonterski radi u udruzi osoba s invaliditetom, a koji i sam spada u tu skupinu. Želeći pomoći svojim prijateljima osmišljava sportsko-animacijski program te priprema potrebnu opremu i rekvizite za provedbu istoga poštujući sigurnosne standarde i propise zaštite na radu.
Primjeri vrednovanja:
Demonstrirati komunikacijske vještine korištene u prenošenju uputa u cilju prilagodbe sportsko-animacijskog programa osobi s invaliditetom/teškoćom u razvoju s obzirom na specifičnost invaliditeta/teškoće u razvoju.
1.
Primijeniti načine prenošenja uputa u provođenju sportsko-animacijskog programa s osobama s invaliditetom/teškoćom u razvoju s obzirom na specifičnost invaliditeta/teškoće u razvoju.
|
2.
Navesti osnovne motoričke postupke u prilagodbi sportsko-animacijskog programa osobama s invaliditetom/teškoćom u razvoju s obzirom na specifičnost invaliditeta/teškoće u razvoju.
|
3.
Obrazložiti objektivne i subjektivne čimbenike uspješne komunikacije s osobama s invaliditetom/teškoćom u razvoju s obzirom na specifičnost invaliditeta/teškoće u razvoju.
|
4.
Demonstrirati komunikacijske vještine u opisivanju segmenata sportsko-animacijskog programa.
|
Preuzmi u formatu: CSV |