Molimo pričekajte...
Materijalni uvjeti:
Oprema: projektor, zaslon, računalo za nastavnika s instaliranom potrebnom programskom potporom (npr. Windows, Linux, Mac i sl.), radni stolovi i stolci za polaznike i ostalo (npr. zvučnici LCD ekran/pametna ploča za pisanje, flipchart samostojeća ploča) te opremom i rekvizitima potrebnim za izvođenje animacijskih aktivnosti u radnom prostoru.
Prostor: standardna učionica prikladne veličine s osiguranim pristupom internetskoj vezi.
Kadrovski uvjeti:
· najmanje razina 6 st. i/ili 6 sv. HKO-a odgovarajućeg profila (sveučilišni preddiplomski studij, stručni preddiplomski studij u području društvenih znanosti, polju turizma i sporta),
· najmanje tri godine radnog iskustva rada s osobama s invaliditetom i djecom s teškoćama u razvoju.
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja (SIU) mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Isto.
Ishodi učenja provjeravaju se usmeno i/ili pisano i/ili vježbom i/ili problemskim zadatkom i/ili projektnim zadatkom.
Opis radne situacije: Tomislav Tomić perspektivni je turistički vodič koji volonterski radi u udruzi osoba s invaliditetom, a koji i sam spada u tu skupinu. Želeći pomoći svojim prijateljima osmišljava turističku ponudu prilagođenu skupini osoba s invaliditetom i djeci s teškoćama u razvoju kako bi im osigurao kvalitetan provod tijekom njihovog boravka u turističkoj destinaciji.
Primjeri vrednovanja:
· Objasniti način oblikovanja turističke ponude djeci s različitim teškoćama u razvoju
· Na konkretnom primjeru primijeniti načine komuniciranja s gostom/osobom s invaliditetom poštujući njegove specifične potrebe
· Na konkretnom primjeru osobama koje se kreću uz pomoć invalidskih kolica, osobama s teškoćama u kretanju i osobama s oštećenjem vida objasniti vrste smještaja s prilagođenim arhitektonskim barijerama.
1.
Objasniti način oblikovanja turističke ponude na način da je dostupna najvećem broju korisnika
|
2.
Primijeniti načine komunikacije s gostom u cilju poštivanja specifičnih s obzirom na specifičnost invaliditeta.
|
3.
Izdvojiti načine osiguravanja smještaja u cilju poštivanja specifičnih potreba osoba s invaliditetom/teškoćama u razvoju s obzirom na specifičnost invaliditeta/teškoće u razvoju.
|
4.
Analizirati načine prilagodbe arhitektonskih barijera osobama koje se kreću uz pomoć invalidskih kolica, osobama s teškoćama u kretanju i osobama s oštećenjem vida.
|
Preuzmi u formatu: CSV |