Molimo pričekajte...
Materijalni uvjeti:
Oprema: projektor, zaslon, računalo za nastavnika s instaliranom potrebnom programskom potporom (npr. Windows, Linux, Mac i sl.), radni stolovi i stolci za polaznike i ostalo (npr. zvučnici LCD ekran/pametna ploča za pisanje, flipchart samostojeća ploča) te opremom i rekvizitima potrebnim za izvođenje animacijskih aktivnosti u radnom prostoru.
Prostor: standardna učionica prikladne veličine s osiguranim pristupom internetskoj vezi.
Kadrovski uvjeti:
· najmanje razina 6 st. i/ili 6 sv. HKO-a odgovarajućeg profila (sveučilišni preddiplomski studij, stručni preddiplomski studij u području društvenih znanosti, polju turizma i sporta),
· najmanje tri godine radnog iskustva rada s osobama s invaliditetom i djecom s teškoćama u razvoju.
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja (SIU) mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Isto.
Ishodi učenja provjeravaju se usmeno i/ili pisano i/ili vježbom i/ili problemskim zadatkom i/ili projektnim zadatkom
Opis radne situacije: Tomislav Tomić perspektivni je turistički vodič koji volonterski radi u udruzi osoba s invaliditetom, a koji i sam spada u tu skupinu. Želeći pomoći svojim prijateljima osmišljava turističku ponudu prilagođenu skupini osoba s invaliditetom i djeci s teškoćama u razvoju kako bi im osigurao kvalitetan provod tijekom njihovog boravka u turističkoj destinaciji.
Primjeri vrednovanja:
· Na konkretnom primjeru lokalne zajednice objasniti mogućnosti korištenja javnoga prijevoza osobama koje se kreću uz pomoć invalidskih kolica i osobama s teškoćama u kretanju.
· Pružiti informacije o gastro ponudi i kulturno-povijesnoj baštini te mogućnostima korištenja/uživanja u turističkoj ponudi osobama s invaliditetom/teškoćama u razvoju s obzirom na specifičnost invaliditeta/teškoće u razvoju.
· Izraditi program koji uključuje turističku ponudu sa sportsko-rekreacijskim aktivnostima za osobe s invaliditetom/teškoćom u razvoju s obzirom na specifičnost invaliditeta/teškoće u razvoju.
1.
Analizirati mogućnosti korištenja javnoga prijevoza osoba s koje se kreću uz pomoć invalidskih kolica i osobama s teškoćama u kretanju na lokalnoj, regionalnoj i nacionalnoj razini u svrhu prilagodbe turističke ponude.
|
2.
Analizirati mogućnosti obilaska kulturno-povijesne baštine osoba oštećena vida i sluha na lokalnoj, regionalnoj i nacionalnoj razini u svrhu prilagodbe turističke ponude.
|
3.
Pružiti informacije o gastro ponudi osobama s invaliditetom/teškoćom u razvoju s obzirom na specifičnost invaliditeta/teškoće u razvoju na lokalnoj, regionalnoj i nacionalnoj razini u svrhu prilagodbe turističke ponude.
|
4.
Razlikovati sportsko-rekreacijske i kulturno-umjetničke aktivnosti animacije s obzirom na dob, spol, vrstu invaliditeta i specifične interese osoba s invaliditetom i djece s teškoćama u razvoju.
|
5.
Izraditi program animacijske aktivnosti koji uključuje turističku ponudu za osobe s invaliditetom/teškoćama u razvoju s obzirom na specifičnost invaliditeta/teškoće u razvoju.
|
Preuzmi u formatu: CSV |