Molimo pričekajte...
Materijalni uvjeti:
Oprema: projektor, zaslon, računalo za nastavnika s instaliranom potrebnom programskom potporom (npr. Windows, Linux, Mac i sl.), radni stolovi i stolci za polaznike i ostalo (npr. zvučnici LCD ekran/pametna ploča za pisanje, flipchart samostojeća ploča) te opremom i rekvizitima potrebnim za izvođenje animacijskih aktivnosti u radnom prostoru.
Prostor: standardna učionica prikladne veličine s osiguranim pristupom internetskoj vezi.
Kadrovski uvjeti:
· najmanje razina 6. st i/ili 6.sv HKO-a odgovarajućeg profila (sveučilišni preddiplomski studij, stručni preddiplomski studij u području društvenih znanosti, polju turizma)
· najmanje tri godine radnog iskustva rada s osobama s invaliditetom i djecom s teškoćama
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja (SIU) mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Isto.
Ishodi učenja provjeravaju se usmeno i/ili pisano i/ili vježbom i/ili problemskim zadatkom i/ili projektnim zadatkom
Opis radne situacije: Tomislav Tomić perspektivni je turistički vodič koji volonterski radi u udruzi osoba s invaliditetom, a koji i sam spada u tu skupinu. Želeći pomoći svojim prijateljima osmišljava turističku ponudu prilagođenu skupini osoba s invaliditetom i djeci s teškoćama u razvoju kako bi im osigurao kvalitetan provod tijekom njihovog boravka u turističkoj destinaciji.
Primjeri vrednovanja:
• Objasniti specifičnosti turističke ponude za osobe s invaliditetom s obzirom na specifičnost invaliditeta.
• Objasniti specifičnosti turističke ponude za djecu s teškoćama u razvoju s obzirom na specifičnost teškoće u razvoju.
• Pripremiti turističku ponudu u skladu sa specifičnostima invaliditeta, stupnju invaliditeta, spolu, dobi i drugim potrebama osoba s invaliditetom ili teškoćom u razvoju.
1.
Identificirati potrebe osoba s invaliditetom s obzirom na njihove specifičnosti.
|
2.
Identificirati potrebe djece s teškoćama u razvoju s obzirom na njihove teškoće u razvoju.
|
3.
Analizirati specifičnosti turističke ponude za osobe s invaliditetom na lokalnoj razini s obzirom na specifičnost invaliditeta.
|
4.
Analizirati specifičnosti turističke ponude za osobe s invaliditetom na regionalnoj i nacionalnoj razini s obzirom na specifičnost invaliditeta.
|
5.
Kreirati turističku ponudu u skladu sa specifičnostima invaliditeta, stupnju invaliditeta, spolu, dobi i drugim potrebama osoba s invaliditetom ili teškoćom u razvoju.
|
Preuzmi u formatu: CSV |