Molimo pričekajte...
Materijalni uvjeti:
Oprema: projektor, zaslon, računalo za nastavnika s instaliranom potrebnom programskom potporom (npr. Windows, Linux, Mac i sl.), radni stolovi i stolci za polaznike i ostalo (npr. zvučnici LCD ekran/pametna ploča za pisanje, flipchart samostojeća ploča) te opremom i rekvizitima potrebnim za izvođenje animacijskih aktivnosti u radnom prostoru.
Prostor: standardna učionica prikladne veličine s osiguranim pristupom internetskoj vezi.
Kadrovski uvjeti:
· najmanje razina 6 st. ili 6 sv. HKO-a (sveučilišni preddiplomski studij, stručni preddiplomski studij) u području društvenih znanosti, polju edukacijske rehabilitacije, turizma i sporta
· najmanje tri godine radnog iskustva rada s osobama s invaliditetom i djecom s teškoćama u razvoju.
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja (SIU) mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Isto.
Ishodi učenja provjeravaju se usmeno i/ili pisano i/ili vježbom i/ili problemskim zadatkom i/ili projektnim zadatkom.
Opis radne situacije: Tomislav Tomić perspektivni je turistički vodič koji volonterski radi u udruzi osoba s invaliditetom, a koji i sam spada u tu skupinu. Želeći pomoći svojim prijateljima osmišljava turističku ponudu prilagođenu skupini osoba s invaliditetom i djeci s teškoćama u razvoju kako bi im osigurao kvalitetan provod tijekom njihovog boravka u turističkoj destinaciji.
Primjer vrednovanja:
• Na konkretnom primjeru objasniti pojam i klasifikaciju osoba prema specifičnosti invaliditeta/teškoće u razvoju
• Objasniti prilagodbu javnog prostora, tehnologije i pomagala osobama s invaliditetom/teškoćom u razvoju s obzirom na specifičnost invaliditeta/teškoće u razvoju i njihove specifične interese
• Na konkretnom primjeru opisati pravilan pristup djetetu s teškoćama u razvoju i odrasloj osobi s invaliditetom s obzirom na specifičnost invaliditeta/teškoće u razvoju.
1.
Objasniti pojam invaliditeta ili teškoća u razvoju.
|
2.
Objasniti klasifikaciju osoba s invaliditetom sukladno Konvenciji o pravima osoba s invaliditetom.
|
3.
Analizirati prilagodbe javnih prostora, tehnologije i pomagala osobama s invaliditetom/teškoćom u razvoju s obzirom na specifičnost invaliditeta/teškoće u razvoju i njihove specifične interese.
|
4.
Opisati pravilan pristup djetetu s teškoćama u razvoju i odrasloj osobi s invaliditetom s obzirom na specifičnost invaliditeta/teškoće u razvoju.
|
Preuzmi u formatu: CSV |