Molimo pričekajte...
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja(»Narodne novine«, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (»Narodne novine«, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti
Kadrovski uvjeti
Najmanje razina 6.st i/ili 6.sv HKO-a odgovarajućeg profila.
Ishodi učenja mogu se ostvariti formalnim, neformalnim i informalnim učenjem. Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem te neformalnim i informalnim učenjem.
-
Ishodi učenja provjeravaju se usmeno i/ili pisano i/ili vježbom i/ili problemskim zadatkom i/ili projektnim zadatkom.
Primjer vrednovanja:
Objasniti važnost pravilne i učinkovite komunikacije te timskog rada. Demonstrirati davanje uputa članovima tima prema radnoj situaciji. Primijeniti timski rad i učinkovite komunikacijske vještine u interakciji sa suradnicima i nadređenima tijekom dodijeljenog zadatka.
Nastavnik, pomoću unaprijed definiranih kriterija, vrednuje izrađeni zadatak.
1.
objasniti važnost pravilne i učinkovite komunikacije i njene štetne učinke u slučaju izostanka pravilne komunikacije
|
2.
primijeniti učinkovite komunikacijske vještine u interakciji sa suradnicima i nadređenima tijekom dodijeljenog zadatka
|
3.
objasniti važnost timskog rada i njegove učinke na rad
|
4.
primijeniti timski rad tijekom dodijeljenog zadatka
|
5.
uputiti jasno i precizno članove tima u vezi s radnim zadatcima
|
Preuzmi u formatu: CSV |