Molimo pričekajte...
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja (»Narodne novine«, broj 63/2008. i 90/2010.) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (Narodne novine, broj 140/2009. i 130/2020.).
MATERIJALNI UVJETI:
Materijalni uvjeti za teorijski dio nastave:
Oprema: projektor, zaslon, računalo za nastavnika s instaliranom potrebnom programskom potporom, radni stolovi i stolci za polaznike i ostalo (npr. zvučnici, LCD ekran/pametna ploča za pisanje, flipchart samostojeća ploča)
Prostor: standardna učionica prikladne veličine s osiguranim pristupom internetskoj vezi.
Dio ishoda učenja stječe se u svijetu rada, u organizacijama u turizmu i poslovnim subjektima specijaliziranim za pružanje usluga u turizma.
Materijalni uvjeti za praktični dio nastave:
Oprema: računalo s instaliranom potrebnom programskom potporom, pristup internetu, uredski stol i stolac
Prostor: sigurnosno osiguran prostor u destinacijskim menadžmentskim organizacijama, destinacijskim menadžmentskim kompanijama, hotelskim poduzećima, tijelima javne uprave (za turizam).
KADROVSKI UVJETI:
Kadrovski uvjeti za teorijski dio nastave:
najmanje razina 6. st / 6. sv HKO-a odgovarajućeg profila
Kadrovski uvjeti za praktični dio nastave:
najmanje razina 6. st / 6. sv HKO-a odgovarajućeg profila s minimalno tri godine radnog iskustva u praksi.
Specifična znanja povezana sa SIU-om mogu biti stečena formalnim i neformalnim obrazovanjem te informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati formalnim i neformalnim obrazovanjem te informalnim učenjem
Materijalni i kadrovski uvjeti potrebni za vrednovanje skupova ishoda učenja identični su materijalnim i kadrovskim uvjetima potrebnim za stjecanje skupova ishoda učenja.
Projektni zadatak: polaznik dobiva zadatak da na osnovu programa i hodograma određenog događanja utvrdi i provjeri potrebne resurse, da osigura i vodi aktivnosti provedbe događaja, da nadzire tijek, a u slučaju iznenadnih problema riješi situaciju na poštujući proceduru i protokole za izvanredne situacije
1.
provjeriti raspoloživost svih potrebnih resursa za provedbu događanja
|
2.
provoditi sve aktivnosti događanja prema programu i hodogramu
|
3.
nadzirati tijek provedbe zadataka i aktivnosti
|
4.
upravljati neočekivanim problemima i situacijama
|
Preuzmi u formatu: CSV |