Molimo pričekajte...
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja (»Narodne novine«, broj 63/2008. i 90/2010.) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (Narodne novine, broj 140/2009. i 130/2020.).
MATERIJALNI UVJETI:
Materijalni uvjeti za teorijski dio nastave:
Oprema: projektor, zaslon, računalo za nastavnika s instaliranom potrebnom programskom potporom, radni stolovi i stolci za polaznike i ostalo (npr. zvučnici, LCD ekran/pametna ploča za pisanje, flipchart samostojeća ploča)
Prostor: standardna učionica prikladne veličine s osiguranim pristupom internetskoj vezi.
Dio ishoda učenja stječe se u svijetu rada, u organizacijama u turizmu i poslovnim subjektima specijaliziranim za pružanje usluga u turizma.
Materijalni uvjeti za praktični dio nastave:
Oprema: računalo s instaliranom potrebnom programskom potporom, pristup internetu, uredski stol i stolac
Prostor: sigurnosno osiguran prostor u destinacijskim menadžmentskim organizacijama, destinacijskim menadžmentskim kompanijama, hotelskim poduzećima, tijelima javne uprave (za turizam).
KADROVSKI UVJETI:
Kadrovski uvjeti za teorijski dio nastave:
najmanje razina 6. st / 6. sv HKO-a odgovarajućeg profila
Kadrovski uvjeti za praktični dio nastave:
najmanje razina 6. st / 6. sv HKO-a odgovarajućeg profila s minimalno tri godine radnog iskustva u praksi.
Specifična znanja povezana sa SIU-om mogu biti stečena formalnim i neformalnim obrazovanjem te informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati formalnim i neformalnim obrazovanjem te informalnim učenjem
Materijalni i kadrovski uvjeti potrebni za vrednovanje skupova ishoda učenja identični su materijalnim i kadrovskim uvjetima potrebnim za stjecanje skupova ishoda učenja.
Projektni zadatak: Organizatoru događanja stigla je pritužba o nestašici glavnog proizvoda. Na temelju situacije, polaznik dobiva zadatak snimiti videouradak od pet minuta te pokazati pravila poslovnog komuniciranja u zadanoj situaciji kroz konkretan primjer rješavanja situacije.
1.
Analizirati oblike i modele komuniciranja, s posebnim naglaskom na komuniciranje u poslovnom svijetu
|
2.
Odabrati odgovarajući komunikacijski alat u skladu sa sugovornikom
|
3.
Pravilno interpretirati neverbalnu komunikaciju sugovornika
|
4.
Primijeniti metode i principe poslovnog pregovaranja
|
5.
Objasniti načine rješavanja pritužbi gostiju na pozitivan način.
|
6.
Objasniti pojam komunikacije i komunikacijskog procesa
|
Preuzmi u formatu: CSV |