Molimo pričekajte...
Materijalni uvjeti
• standardna učionica prikladne veličine (1,25 m2 po osobi), opremljena računalom za nastavnika, projektorom, internetskom vezom i opremom za pisanje (zelena, bijela ili pametna ploča)
• specijalizirana učionica za kuharstvo s potrebnom opremom, priborom, strojevima i uređajima, sredstvima i potrebnim živežnim namirnica
• kuhinja s potrebnom opremom, priborom, strojevima i uređajima, sredstvima i potrebnim živežnim namirnica
Kadrovski uvjeti za teorijski dio nastave: minimalno razina 6 HKO-a (preddiplomski sveučilišni studij, preddiplomski stručni studij) odgovarajućeg profila
Kadrovski uvjeti za praktični dio nastave: najmanje razina 4.1 HKO-a (trogodišnje srednjoškolsko strukovno obrazovanje) odgovarajućeg profila s najmanje 5 godina radnog iskustva u struci.
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Materijalni i kadrovski uvjeti potrebni za vrednovanje skupova ishoda učenja identični su materijalnim i kadrovskim uvjetima potrebnim za stjecanje skupova ishoda učenja.
Ishodi učenja provjeravaju se pisano i/ili usmeno i/ili vježbom i/ili problemskim zadatkom i/ili projektnom temom i/ili projektnim zadatkom i/ili radnom situacijom.
Opis radne situacije i/ili projektnog zadatka:
Tijekom sedam dana polaznici sakupljaju otpad od hrane u tri odvojena spremnika prema izvorima nastanka: tijekom skladištenja i čuvanja hrane, tijekom pripreme i posluživanja te nakon konzumacije („otpad s tanjura”). Pismenim putem bilježe pripadajuće informacije o razlogu i sadržaju bacanja, odnosno o vrsti hrane koja je odbačena kao otpad. Cilj je ustanoviti gdje i zašto nastaje otpad. Polaznik prema nalogu kuhara dobiva zadatak kreirati jelo od otpada koji nastaje od ostataka hrane.
Vrednovanje:
Nastavnik, pomoću unaprijed definiranih kriterija, vrednuje izrađeni zadatak.
1.
Definirati koncept zero waste kuhinje
|
2.
Identificirati vrstu i količinu otpada koji nastaju u kuhinji
|
3.
Planirati količinu namirnica prema planu rada ugostiteljskog objekta
|
4.
Napraviti jelo od neiskorištenih ostataka hrane
|
5.
Identificirati kritične točke u kuhinji gdje se stvara najviše otpada od hrane
|
6.
Prilagoditi skladištenje ostataka hrane za njihovu ponovnu upotrebu
|
7.
Prepoznati višak hrane koja bi se ponovno mogla upotrijebiti za kreiranje obroka
|
Preuzmi u formatu: CSV |