Molimo pričekajte...
Uvjeti u kojima se stječu kompetencije propisani su Državnim pedagoškim standardom srednjoškolskog sustava odgoja i obrazovanja(»Narodne novine«, broj 63/2008 i 90/2010) i Pravilnikom o načinu organiziranja i izvođenja nastave u strukovnim školama (»Narodne novine«, broj 140/2009 i 130/2020).
Materijalni uvjeti
Kadrovski uvjeti
Specifična znanja povezana sa skupom ishoda učenja mogu biti stečena formalnim obrazovanjem, neformalnim i informalnim učenjem. Ishodi učenja mogu se ostvarivati neformalnim i informalnim učenjem.
Materijalni i kadrovski uvjeti potrebni za vrednovanje skupa ishoda učenja identični su materijalnim i kadrovskim uvjetima potrebnim za stjecanje skupa ishoda učenja.
Provjera i vrednovanje propisani su Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 87/2008, 86/2009, 92/2010, 105/2010-isp., 90/2011, 16/2012, 86/2012, 94/2013, 152/2014, 7/2017, 68/2018 i 98/2019) i Pravilnikom o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 112/2010, 82/2019 i 43/2020).
Ishodi učenja provjeravaju se usmeno i/ili pisano i/ili vježbom i/ili problemskim zadatkom i/ili projektnim zadatkom.
1. primjer vrednovanja:
Zadatak: Opisati odabrani postupak kod izvođenja kućnih priključaka te potrebnu opremu.
2. primjer vrednovanja:
Zadatak: Prema projektnoj dokumentaciji odabrati prikladan spoj ovisno o instalaciji.
3. primjer vrednovanja:
Zadatak: Analizirati zahtjeve za izvođenje kućnog priključka uvidom u postojeće pravilnike distributera određenog područja.
Nastavnik, pomoću unaprijed definiranih kriterija, vrednuje izrađeni zadatak.
1.
Analizirati postojeće pravilnike za spajanje objekta na vanjske cjevovode
|
2.
Objasniti postupak povezivanja kućne instalacije sa vanjskim cjevovodima
|
3.
Nabrojati elemente za izvođenje kućnog priključka
|
4.
Odabrati postupke i opremu za izvođenje kućnog priključka
|
Preuzmi u formatu: CSV |